Höstig Söndag :)

Det blev en segarkväll igår. Somnade in till Skruva den som Beckham.
Blev irriterad när Totte kom stapplande in under natten, slog på datorn och brötade. När jag hörde lite rassel i en påse och kände doft av mat ändrades dock mitt humör ;). Blev en liten nattmidda i sängen innan jag vände dövörat till och somnade om igen.

Under morgonen så har jag varit iväg till kyrkan med Isak. På gudstjänst.. JAG; i en kyrka; på gudtjänst.. Första, och förmodligen enda gången skulle jag tro, haha.
Blev ju inbjudna dit eftersom Isak är med i Kyrkans Barntimmar. Så dom skulle sjunga lite sånger dem lärt sig, och ett par st skulle få sin första bibel.

Isak i Kyrkan ;)

Han var bra söt, min lilla charmboll, när han stod där och försökte sjunga med. Som tur var fick jag med det på film så jag kan visa folket! För Totte valde ju självklart att ligga hemma och sussa istället (vilket han fortfarande gör).

Och efter lunch har jag och pluttis varit ute på en cykeltur i höstvädret. Riktigt mysigt faktiskt!
Nu blir det nog en kopp te och ringa älskade syster. Saknar min halva massa mycket jämt nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0