Idol 2009

Kollade på Idol igår.
Tyckte det var synd att Camilla fick åka hem. Hade hellre sett Niklas göra det. Stör mig mest bara på honom. 
Men mina favvosar är iaf fortfarande kvar. Eddie & Erika. Och underbara Tove som ska vinna hela skiten.
Annars tycker jag inte att årets Idol är lika bra som det varit innan. Förstår inte allt snack om att det är större än vanligt. Dom kör lite nytt koncept och slängde in Jordin Sparks igår. Men i övrigt tycker jag inte standarden är så hög som det sägs. 

Något som dock är bättre i år; och förmodligen är det bästa med hela Idol är ju störtsköna Peter Jidhe



Jisses, vilken härlig människa!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tove är så jävla härlig! :)

2009-10-17 @ 11:15:57
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0