Lång dag

Ohoyy.
Idag har det varit en lång dag. En riktigt lååång dag.
Var uppstigning runt 6.
Jag räknar med nedstigning runt 11-tiden. Men kommer förmodligen skjutas upp till närmare 1, då tröttheten brukar trilla över till pigghet vid 10.
Intressant konstaterande. Ne, inte ett litet dugg.

Nåväl. Det är fredag imorgon. Underbart!
Sista helgen med reklam-helvetes-skiten. Dubbelunderbart!

Mina hanar kanske drar sig mot kusten under helgen, så då blir det HF (HanFritt) här. Får se om jag drar ihop en mysig tjejkväll i såna fall. Var ett tag sen jag samlade gänget ,)

Men nu ska jag och min kurrande mage se om vi kan snoka fram något mkt ätbart ur kylen!

-Pusski på den låånga dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0