LillLörda

Halva veckan avklarad. Det gillar vi! :)
Har nyss ätit kokt & stekt makrill. Min älskade hane gjorde iordning det till mig igår, så blev en perfa lunch nu när jag kom hem ifrån jobbet.
Ska strax iväg och hämta Isak från Barntimmarna. Sen hoppas jag Jeanette får tag på en bil, så hon och Natta kunde komma hit en sväng. Jag går ju verkligen om alla mina männsikor nu för tiden. Slutar jag tidigt någon dag jobbar dem sent o.s.v. Jäkligt störande iaf.
Nu har jag ju, som tur är, helgerna lediga framöver. Göttt!
Och på fredag kommer ju även den efterlängtade lönen. Känns som det kommer bli en skön avslutning på denna vecka.

Imorgon ska jag introducera en ny tjej på jobbet också. Hon är från Ryssland, så det får bli att snacka engelska för min del. Wish me good luck ;D. Jag kan visserligen förstå engelska riktigt bra, men att prata det var ju en annan femma.
Hoppas den lilla kraken kommer förstå något av min halvdanna svengelska..

-Nu shell I kasta some sopor before jag pickar up min little barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0