Nackont som aset

Har precis lämnat av min lilla goding på dagis, och väntar nu på att kl ska bli 10 så jag kan sticka iväg till det första jobbpasset för idag. Har dock ingen som helst lust att jobba. Min nacke/axel har inte blivit ett dugg bättre under natten. Snarare sämre. Det räcker med att jag lyfter vänsterarmen eller vrider huvudet för mycket så strålar det smärta som bara den. Jag får försöka arbeta med enbart högersidan idag. Vilket jag troligtvis kommer misslyckas med.
Hade ju kunnat ringt chefen och bett att någon annan tar mitt pass i eftermiddag. Men jag vet hur mycket det är att göra för tillfället, så han kommer troligtvis säga att det inte finns någon möjlighet för det ändå. A ja..

Nu ska jag ringa på en lägenhet jag hittade på Newsec igår. Får hoppas den finns kvar, så vi kan sticka iväg och kika på den :)

-Puss på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0