Nu tar jag kvällen

Har haft en helmysig eftermiddag med Jeanette och Ronja. Mötte upp dom nere på stan, sen drog vi vidare mot Bergvik & IKEA.


Färdigshoppat på ikea. Ryk- & korvpaus ;)

Jag lyckades hitta mig en billig hylla. Den jag har upphängd på väggen nu är bara provisorisk. Eller ja, den har varit det det senaste året. Färgen tog slut efter halva hyllan, sen tänkte jag att jag kunde hänga upp den tills jag köpte ny färg. Vilket alltså ännu inte blivit av, hehe. Ofärdiga projekt som läggs åt sidan, brukar oftast förbli oklara också har jag märkt.

Nu har jag tvättat bort ansiktet och dragit på mig pyjamasbrallorna. Så nu ska jag ryka nattciggen, ínnan jag kryper ner under täcket och kollar på Scrubs.
Och kanske flörtar lite med Totte, så man kan få lite massage på den ömma ryggen ;)


Kommentarer
Postat av: Michaela

SV: ja visst gör det :P tack så mkt :)



det låter som en toppen eftermiddag! IKEA är det bästa stället att hitta snygga fynd.



KRAM

2009-10-22 @ 08:45:33
URL: http://citytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0