Ny vecka; 12/10

Sitter här och har dyngont i nacken för tillfället. Känns som det strålar från nacken ner till axeln. Hoppas verkligen inte att det är nackspärr på G. Kommer bli riktigt oskönt att jobba då.

Idag fick jag äntligen en liten dos av min Ericsson :). Vi har gått om varandra med livet på senare tid, så det har bara blivit några snabbisar vi setts. Men idag kom hon, Nogge & lilla Rickard hit en stund efter jobbet. Skönt!

Fick precis reda på att en annan kompis legat på sjukhus sen igårmorse. Hon hade vaknat upp förlamad i halva kroppen och åkte in. Dem tog en massa prover, och det visade sig att allt berodde på hennes migrän. Hon har haft det sen början på året, och tydligen en väldigt allvarlig och unik sådan. Stackars min lilla krake. Imorgon skulle hon förmodligen bli utskriven och börja på medicin, som jag verkligen hoppas hjälper!
Inge kul när det händer mina människor en massa dumt hela tiden. Känns som det alltid ska strula med något för alla.
Karma!; -var lite rättvis mot mina folk i fortsättningen Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0