Orka komma på rubrik

Hoola.
Regnrusk & höstigt denna lördag.
Har fikat och kikat runt lite på stan, men hittade inte ett förbannat pip jag ville ha. Fast det gör väl iofs inget om lönen får vara kvar på kontot några dagar till ;)

Nu har min andra sida av nacken/axeln börjat strejka. Var inte längesen vänstersidan gjorde det ju. Och ingen hane finns det här hemma som kan kleta på en tigerbalsam. Får väl helt enkelt göra det själv (!).

Känner mig aningen trötter. Har blivit tillfrågad att bli med ut ikväll, men har verkligen varken ork eller lust med det. Shit vad tråkig jag är. Men jag har haft min beskärda del av utgångar i mina dagar, så folk får helt enkelt inse att jag tröttnat på det. Man gör ju det så småningom. Inte alla, men en Veronika iaf.
Jag sitter nog hellre här, under min korkek och luktar på blommorna. -Och Ferdinand slutade det ju bra för! :)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de som driver moiettu

Svara gjärma på dagens fråga här; http://moiettu.webblogg.se/2009/october/dagens-fraga.html#comment



Frågan lyder: Hur tycker du att en blogg är intressant? Mycket bilder? Intressan text? Mycket text eller lite text? Snygg design? Eller något helt annat!



Puss oss från moiettu♥

2009-10-24 @ 17:42:17
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0