Söndag 18/10-09

Godelidag.
Det blev att jag stöp i säng närmare 1-tiden natt. Fastnade för Wild Hogs å annan skit på tv:n.
Vaknade till vid 7 av att Totte fortfarande satt uppe vid datorn. Tänkte jag skulle gått upp och tagit mig morgonkaffet, men jag lyckades faktiskt somna om, och sov till halv 9. Yeayy!

Tänkte rota fram ett par vinterskor till Isak ur garderoben, och än en gång visades min oförmåga av att rensa ur saker. Visst fanns det skor, 2 påsar fick jag ihop. Men endast ett par var i storlek 29 som han kan ha. Dem resterande 30 paren var allt från 24-27. Och sen när kunde han ha strlk 24..? När han var 1-2 år tro..
Det resulterade visserligen i en väldigt tom garderob :). Men även i att jag måste iväg och köpa skor te pojken.
Varför ska det vara så jädra svårt att rensa ur saker? Likadant är det med kläder för min del. Jag har hur mycket som helst, men använder ju inte ens hälften av det. Så onödig man är ibland.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0