Systers dag idag!

Grattis till min älskade systra som fyller 15 år idag! <3
Riktigt synd att hon bor 30 mil bort, hade ju velat vara med och fira henne.. Men får ta det dubbelt upp när mamma fyller i november antar jag.



Är lite trött i huvudet för tillfället. Kan bero på att jag inte ätit sen klockan lunch. Vilket var närmare 5 timmar sen. Det gick iaf bra på introduktionen jag hade för den nya tjejen idag på jobbet. Men jag och engelska är väl kanske inte bästa kompisar direkt, hehe. Men lite roligt att göra något annorlunda faktiskt.

Imorgon är det den efterlängtade fredagen :) Ser ut som det blir bio på kvällen. Sen ska jag bara njuta av att vara leedig! Me like!

Ska ta och beställa mig en mat nu, innan jag kreverar.


Kommentarer
Postat av: cassandra

tack älskling <3

får träffas snart <33 :*

2009-10-27 @ 15:55:00
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0