The Hills - Fejk eller inte?

Det är riktigt omväxlande väder här i lägenheten för tillfället.
För nån timme sen frös jag som ett as och behövde kura ner mig under täcket för att få värme. Jag funderade på om jag skulle dra igång elementen. Som tur var gjorde jag inte det, och nu är det dunderhett här inne istället.
Undrar om det är luften eller jag som ändrar temp så fort..?

Jag måste (ovilligt) erkänna att dom senaste timmarna har spenderats framför The Hills.
En serie jag varit riktigt anti och fördomsfull till innan.
Jag har heller inte riktigt hajat om det är en realityserie eller bara påhittat.
För det känns som det ska verka reality, men samtidigt känns det som replikerna är skrivna och händelserna uppdiktade. Det känns liksom fejk på något sätt.

Nån som kan förklara vad det är som stämmer där? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0