Dagens skratt

Jag fick tag på Cissi, så jag kunde låna den där nedra cykelpumpen.
Här är händelseförloppet ^^:

Cissi skriver: Jag & Anders ska till affären, så vi kommer förbi dig med pumpen.
Jag svarar: Okej, danke.
15 min senare ringer hon:
Cissi: Hej, vad gör du?
Jag: Ne, inte mycket.
Cissi: Okej, för vi står här utanför och fixar din cykel. Kom ut och rök då!
Jag går ut. Cissi står brevid Anders som pumpar febrilt.
Cissi: Hej. Visst är vi snälla som servar dig med detta. (-GörStolt)
Jag: Ahh, Jo det var väl snällt av er.. Fast min cykel står DÄR borta.. -Pekar på Min bike.
Cissi: Ehh.. Jaha.. Oj da.. Men Anders, sluta pumpa då för fan, det är ju fel cykel!.. Shit va pinsamt..

Haha!! Kan tillägga att jag har riktigt låg humor, men gud vad roliga dom såg ut :D
Och någon nöjd granne fick jag nog på kuppen. Eller fundersam ;)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket :)! Ja armbandet är redan påväg:D



Kommer lägga upp det i bloggen så fort jag får det:)

2009-09-06 @ 23:43:28
URL: http://sunshyne.blogg.se/
Postat av: syster

HAHAHHAHAHAH xD fan va lyckat <33

2009-09-19 @ 19:09:39
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0