Djungelvråål & Hallonsoda

Dagen har bara rullat förbi idag känns det som.
Nu på kvällskvisten har jag avverkat Idol & pizza.
Får nog bli att vi slänger på någon mer film, om vi hittar nåt sevärt. Min kropp pallar ingen mer ansträngning idag känner jag. Old kärring. Njee, kan väl börja undra ibland kanske.

Tänkte jag skulle slängt ihop ett sommarkollage, nu när hösten är här. Men sen kom jag på att vi tagit bort alla bilder ifrån datorn när vi omformaterade den. Damn. Orka sitta & kika igenom tusen skivor. Inte jämt nu iaf.


***Always look at the bright side of life***
_______________________________________________________________

Dagens lärdom: Jag har insett att jag har ett enormt tålamod. Nästan så jag blir irriterad på mig själv att den där droppen aldrig kan rinna över. Bägaren blir bara halvfull, sen infinner sig lugnet hos mig. Störande. Men jag är iaf medveten om det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0