Friday, I´m in Love

Hola.
Har varit ett par bloggfria dagar. Så medan Totte är i duschen får jag väl slänga in ett inlägg ;)

Precis slutat jobbet och är trött som stryyk. Men ska bli en tur till Bergvik när hanen är färdig och barnet lite mera vaket. Blev ingen afterwork idag. Vi kom fram till att vi var för trötta hela bunten, så vi ska ses imorgon istället.
Bra det, för då hinner jag kanske sortera reklamen redan idag, så går jag ut med den på morgonen imöra.

Och på söndag kommer ju Anna-Karin & dom hit :D. Ska bli jättekul att få se lilla 5-månaders Viktor live. Jag kommer förmodligen bli så himla bebis-sugen bara. Sådär jobbigt puttinutt och känslig i hjärtat.
Liite sugen på en pluttis till är jag att. Men bara ibland.. Vill att Totte ska få jobb innan, så vi kan skaffa större lägenhet & lite såna grejer.
Men en vacker dag; då ska Isak få en liten lillebror.. En liten Nomy förmodligen.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0