Going to kyrkan

Nu har jag precis fått i mig lite lunch, så jag ska allt orka med ett par timmar till av dagen ;)
Har jobbat ett pass nu på förmiddan. Tänkte jag & Totte skulle hunnit ner på stan en sväng också, men den dryga saken ligger ju fortfarande och sover. Och lättväckt är något som inte finns i hans vokabulär tror jag.
Så det blir bara jag & Isak som går till Kyrkans barntimmar snart. Det är första gången där idag. Vi får se om Isak tycker det är kul eller inte. Jag tror han kommer gilla det iaf :)
Ska plocka upp han på dagis om typ en kvart, så jag kanske borde krypa ur mjukiskläderna och slänga på mig något mer.. Ja, va ska man säga.. Kyrkligt eller så..^^

-Puss på Världen


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Jag har precis börjat och dansläraren säger att man inte behöver vara det :)

Kramar

2009-09-16 @ 17:56:36
URL: http://spinnin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0