Jea & Jobb idag :)

Dagen har börjat. Har lämnat av plutten på dagis, och tagit mig en morgonpromenad.
Nu ska jag plocka undan lite bröte, sen kommer Jeanette hit och umgås innan jag kör ett kort jobbpass i eftermiddag.

Har fått en del nya kunder, så det flyter på med jobb nu. Riktigt skönt! Jag har på senare tid börjat känna ett behov av att vilja köpa massa saker. Jag har annars varit en ganska omateriell människa. Men nu finns det en hel lista med grejer jag verkligen vill ha.
Skulle varit ännu skönare om Totte kunde lyckas få tag på något jobb också, så vi har lite pengar att kunna "slösa" med om man säger så. Men det kommer väl inom sinom tid får vi hoppas.
Tänka positivt är bra grejer ibland ;)

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: Isa♥

aahah oekj!:)

jo det ärrätt så lätt du vet där du kopierar in adressen där hedaer ska sitta under där står det lite siffror skriv ist för om det står 200skriv ist typ 800 å på den andra typ 300 osc man får testa sej fram!:)

2009-09-15 @ 15:33:48
URL: http://typisa.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Hihi, det gjorde det också. Fast det var jobbigt, men samtidigt roligt :)

Kramar

2009-09-15 @ 22:05:39
URL: http://spinnin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0