Morrn på Måndan

Tittade ju på Män som hatar kvinnor igår. Och jag måste ärligt säga att jag blev ganska besviken. Den har fått så mycket bra kritik och blivit så förstorad liksom. Jag själv tyckte den var överskattad. Långdragen och vidrig kan man beskriva den. Inte alls vad jag förväntat mig. Men jag vill ändå se 2:an, och se om den kan göra det hela bättre. Har för mig mamma sa att det skulle komma en 3:a med, men det lär nog dröja.

Ja ja, nu har det redan hunnit bli måndag igen. Hänger inte riktigt med, hehe..
Veckan ser iaf hittills ut såhär:
Måndag: Ledig. Blir att kolla i affärer & tvätta.
Tisdag: Jobbar till 12.30. Föräldramöte på kvällen. Under dagen spörs va som blir.
Onsdag: Jobbar till ca 16.00. Sen blir det förmodligen fika med Koster.
Torsdag: Jobbar till 12.30. Sen inga planer.
Fredag: Jobbar till 16.00. Afterwork vankas om alla brudarna kunde :)
Lördag: Får nog finbesök från Götet ;)
Söndag: Sånt där nödvändigt-ont-dag säkerligen.

Dagens andra frukost ska nu intas, sen drar jag med älskling & handlar :)

-Puss på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0