Not well yet

Idag är Veronika inte på topp. Förutom några ärenden som behövdes uträttas på förmiddan, så har jag i princip bara segat idag. Sovit en skvätt på soffan, läst lite bok för Isak & nördat datorn. Ericsson`s virus slog till som en liiten bomb mot mig. Varm, dåsig, ont i halsen & ett huvud som spränger. Kan det finnas mer roliga känslor en fredag..!?
Ne, förmodligen inte. Hoppas dock på en väldigt kort förkylning, då jag inte har råd att vara borta från jobbet. Men jag ger det helgen, sen får det vara nog!

Ikväll blir det mys med Totte iaf. Han har som vanligt, när han varit nere på sin kust, bunkrat upp med skaldjur & goda röror som kan mätta våra magar & ge oss smaklig njutning ;). Iofs är allt detta inte ens hälften så gott när man e sjukis, men jag ska allt försöka trycka i mig och njuta så gott det går.
_____________________________________________________________________________

Pic från häromdagen när vi racea tv-spel:


Kommentarer
Postat av: Leia

Tack visst är han! :D

2009-09-04 @ 19:54:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0