Onsdag 2/9

Hemma i min sköna fotölj igen och gud så gött det e. Jag jobbade ihop 12 timmars arbete, på 9 timmar istället. Himla effektivt, men damn vad det känns i ryggen nu :S

Imorgon kommer mina pojkar hem igen också :D. Fick prata med Isak lite förut i telen, och då kände jag verkligen hur mycket jag saknade honom. Inte ofta jag är 3 dagar utan mitt hjärta..

När jag kom hem nyss möttes jag av mina söta tjejor, som stod i köket och fixade middagsmys till mig :). Dem hade städat & diskat åt mej också. Sånt kan jag nog lära mig att ta emot varje dag ;P
Blir snart god middag med andra ord. Innan dess hinner jag kolla Farmville en sväng tror jag ;O

-Puss på Världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0