Sista Dexter för säsongen :(

Har precis slängt mitt trötta barn i säng. Var i Skattkärr på en liten kvällsvisit hos Solveig & Ericsson (som jag nu döpt om till Error ;) <3).



Själv ska jag försöka masa mig in i duschen, men har ingen ork till det egentligen.
Senare blir det iaf att kolla in säsongsavslutningen av Dexter. Sorgligt. Ska se om det går att ladda ner nästa säsong kanske, för det kommer garanterat sluta hur spännande som helst så jag inte orkar vänta flera månader på att se hur det går.
Jag tycker Desperate Housewifes borde börja snart igen också. Kan jag ju byta ut en följa-serie mot en annan i så fall :)

Ne, blir nog att farma lite, sen trycka i mig paj med massa vaniljvisp & höra av mig till Carro, så tar jag den där behövliga duschen imöra istället. Står inte Totte ut får han väl bekanta sig med soffan under natten liksom ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0