Skogsmullar idag

Har suttit här och stillat mitt kvälls-sötsug-begär med lite smulpaj & massa vaniljvisp :).
Framför en grymt värdelös film på 4:an tål att tilläggas. Svensk-dansk-tysk dubbad skit. Haha, att man ens får lov att visa sådant. Och jag, mitt ägg som fastnar för något dylikt. Men Totte övertog tv:n med att spela tv-spel nu, så då slipper jag kolla på dreten.
Ska kanske göra det bekvämt inne på Isak´s rum och kolla på Män som hatar kvinnor. Den lilla grisen ligger ju utspridd över hela sängen och sussar så sött ändå så..
Sliten efter en dag i skogen med svampplockning och grillning.




Men den filmen får det bli. Hoppas den är lika bra som alla sagt.
-Puss på Världen



Kommentarer
Postat av: isabella

Sv: tack! :)

2009-09-21 @ 10:15:17
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0