Söndag 6/9

Jaha ja, då var det redan söndag då. Shit vad den här helgen har gått fort, även fast jag i princip inte gjort ett skit :O.

Jag har iaf lyckats smitta ner min lilla Isak me förkylning. Det small till på han först igårkväll. Han blev helt täppt i näsan & helt skrovlig i halsen (om nu skrovlig ens är ett ord). Han somnade inte förrän vid 12-tiden inatt. Sen vaknade han till vid 5 imorse och tyckte att jag skulle sätta på tv-spelet till han, haha. Icke, blev att jag stoppade om honom i sängen, och han somnade faktiskt på två röda.
Sen klev han upp vid 9 och då fick det väl vara morgon för mig med.. Motvilligt kan jag lova..

Snart ska jag väl äta lite frukost. Vid den här tiden i vanliga fall har jag redan hunnit äta 2 frukostar och lunch. Det märks när man inte är på topp ;)
Därefter måste jag ut med den förbannade reklamen, om det nu blir uppehåll i regnet nån gång.
Sen får jag ge mig ut på cykelpump-jakt också. Nej, jag har fortfarande inte fått pumpat mitt bakhjul; är såå snabb ibland. Men nån sate måste väl ha en pump hemma.

A ja. Lite frukost blir det nu som sagt.

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: Lattemorsa

shit! 100 st... du tillhör ungdomsgenerationen : )

2009-09-06 @ 12:49:27
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: - AMY

SVAR: tack så hemskt mycket:)

2009-09-06 @ 13:31:53
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det var jätteroligt ;) mycket folk dock :P

2009-09-06 @ 14:17:59
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0