Onsdagkväll 16/9

Sitter här och lyssnar lite på Spotify. Försöker hitta några bra låtar med Metallica, men blir galen på att jag knappt hittar någon original-låt. Är bara en himla massa instrumentskit & liknande, blä! Och att internet är segt som aset gör inte direkt saken bättre.. Tålamod Veronika, Tålamod!

Nåväl. Min lilla plutt tyckte iaf det var roligt på Kyrkans barntimmar förut. Som vanligt störtade han in, helt oblyg, och fann sig tillrätta på en sekund. Att man kan vara så trygg i sig själv som han är, precis som han kände till allt och alla i princip överallt.
När han blir större lär jag få hålla korpgluggarna öppna dygnet runt vad gäller honom, om han ska fortsätta vara så orädd för alla. Så det inte kommer nån sån där "snäll fabro me godis".. Huuua.. Får lära honom att inte vara för naiv och godtrogen iaf. Men så länge jag är där han är dygnet runt, så väntar jag med det samtalet tills han är lite äldre och mer mottaglig för sånt snack.



Ett litet kik på hur dem roade sig där borta.

Är fortfarande ganska mätt av pizzan vi tryckte i oss för en stund sen, men är riktigt sugen på nåt ändå. Vet inte vad bara. Jobbigt när det blir så, för jag röker som en tok för att dämpa det suget då. Ska kolla om jag hittar några bra låtar med Nirvana istället, sen får jag se om jag hittar nå gott att stoppa i tarmen.

-Puss på Världen




Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej ingen favorit än faktiskt :P sj då?

2009-09-17 @ 12:05:50
URL: http://hannaapetterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0