Älskade Ericsson 22 år! <3

Har nyss fått mina tassar innanför dörren. Skönt!

Väckte skrutta imorse med en kopp födelsedagste & ett morgonpaket. Eftersom jag inte hade hittat nån present till henne, så tog jag plock ur mitt "presentskåp". Såna där saker man köper, utan att veta vad man egentligen ska ha dom till. Himla bra när en födelsedag dyker upp & man inte fixat nåt ;)
Sen for vi båda iväg vid 10-tiden till våra tråkigheter(jobb & praktik).

Jag slutade vid 6-tiden. Kom hem, sen skjutsade vi Ellekari till Kil, och fastnade hos Ina på hemvägen. Tjötade med henne, Natta & lite folk fram tills nu typ.
Så nu värmer jag lite mat till mig & flickan, för det suger verkligen i tarmen.
Sen kommer vi förmodligen nörda FW en stund innan vi tar natten. Att hon har fått mig att fastna för den här skiten ;S



Ericsson ville Inte va med på morgonkort ;P

- Puss på Världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0