Vila snart blir!

Nu har jag förmodligen både pussat och kramat sönder min älskade Isak ;).
Dom kom till Karlstad lagom till jag slutat jobbet, så jag mötte upp dom på järnvägsstation. Härligt att se Isak så glad över att se mig ;D haha. Så nu är det som det ska vara här hemma.
Tror dock att jag börjar bli sjuk eller nåt. Är helt tung i huvudet, jättetrött och har ont i hela kroppen. Ericsson har väl säkert smittat mig, för hon hade feber igår & idag ju. Jag har inte tid att vara sjuk nu, så jag hoppas det försvinner iaf.

_________________________________________________________________________


Bilder ifrån middan igår med tjejorna. En liten glasstårta blev det oxå, för att fira
Ericsson :). Sov över båda 2, så blev sen kväll. <3



Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du klarar dig från att bli sjuk. :S

2009-09-03 @ 15:10:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: lattemorsa

Ja, krya på dig : )

2009-09-03 @ 16:00:05
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0