Virrpannor te chief ;P

Mhmm.. Alarmet väckte upp en yrvaken mig kl.6 imorse. Steg upp, duschade, åt frukost och cyklade iväg till dagens jobbpass i regnet. Väl där framme visade det sig att dom bara beställt tid en gång i månaden, och inte varannan vecka som jag fått info om. Hade blivit lite missförstånd när cheferna gått om varandra på semestern. 

Lämnat av älskling på dagis och Totte kan man väl bara gissa vad han gör :O..
Så ja, nu sitter jag här helt planlös. Ska möta Carro vid halv 3, 3.. Men vad tusan ska jag göra fram till dess då..?
Alla människor jobbar ju eller är i skolan nu!
Får väl se om den dära Error e kvar i Skattkärr & har lust att joina mig lite kanske..

-Puusss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo, visst är den söt!

Mormor är en riktig hejjare på sticka så jag ska be henne:)

2009-09-22 @ 11:55:04
URL: http://humans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0