Work

God Morgon!
Det blev ganska tidig kväll igår, jag slocknde väl runt 1-tiden.
Men jag känner mig ändå mäkta trött idag. Snart bär det av till jobbet. Slutar första passet vid 11, och börjar det andra vid 12. Får se va länge det håller på. Skulle vara bra om det kunde sluta innan 5 iaf, så jag hinner gå bort till cykelverkstan och be att få låna en cykelpump. Haha. Har inte ens det hemma, och mitt bakhjul är helt tomt på luft. Himla tur att ställena jag ska till idag ligger med gångavstånd härifrån.
Sen får vi se om Ericsson bestämmer sig för att stanna en dag till, för då kanske vi kan dra iväg och sola lite med.
Men nu är kl visst redan halv, så jag får nog slänga i mig lite frukost och börja bege mig.

-Puss på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0