20/4-10

Tjosing. Humöret & magen är mycket bättre idag. Försökte ändå få bokat mig en tid imorse, men det gick ju så bra att komma fram i den kön. Inte! Dom hade nån timme senare idag, så jag får testa då med. Skulle vara skönt om dom hade några tips & råd på vad man kan göra när det krampar sådär som värst.
Dessvärre har jag lyckats dra på mig nackspärr idag. Är det inte det ena, så är det d tredje. Sitter från axeln upp till nacken på vänstersidan, och kan knappt ens vrida huvudet. Himla tur att jag bara hade ett kort pass i förmiddags, annars hade jag nog börjat grina.
Så nu är jag alltså ledig resten av dagen. Ska se om vi drar till Kil en sväng och hejjar på mina männsikor.
Först får vi bara hitta på en bra maträtt.

-Puss Hej

Kommentarer
Postat av: syster

hoppas att det går över då så du slipper må pyton :)

förlåt att jag inte svara på sms:et igår men mina

gratissms är slut. puss

2010-04-21 @ 10:03:42
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0