Vecka 14; Årets första grill me hanarna

Okej, solen svek oss, men grillningen blev av ändå. Packade ihop lite proviant som burgare & korv med tillbehör, och åkte iväg till Kroppkärrssjön. Blåste som aset, men riktigt mysigt och gott var det. Får bli det nya för den här veckan. Inte att bara grilla med hanarna, för det har vi ju självklart gjort förut. Men att ta årets "oskuldsgrillning" med dom var nog första gången. Hehe, ja, jag har kass fantasi. Förra veckan blev ju inget av så.. Får rycka mig i tröjärmen & fixa till lite roligare saker framöver.

Slocknade iaf brevid plutt i soffan efter vi kommit hem. Bar in han på rummet & han sussar fortfarande sött. Känner mig också snuskigt  trött. Mer än vanligt. Har en sån där dum bacill krypit sig in i kroppen på mig anlitar jag en utdrivare på momangen. För orka! Får ta mig lite glass till min ömma hals, och återgå till soffläget.

-Puss Hej

Kommentarer
Postat av: nf-

Fiin blogg , Diggar den :)

KRAM

2010-04-10 @ 21:50:18
URL: http://nuurish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0