Fredag :)

Åhh härliga fredag, vad efterlängtad du var!! Och riktigt skön dag har det varit. Slutade jobbet redan vid 11 och blev upphämtad av Ericsson med gubbe & barn. Dom stannade kvar här en stund på lite mat & härj.
Sen har jag städat & tvättat lite, och däremellan dök Åsa & Emelie upp en sväng. Emelie har jag knappt sett sen gymnasiet, så var riktigt skoj å se henne. Får hitta på något nästa gång hon besöker KD igen.

Nu har jag en gapig unge i ena örat, och en liten kramp i min mage. Ska nog gosa ner mig i soffan en stund och hoppas på att det går över. Senna blir det mys med hanen när han kommit från jobbet.

-Puss på Fredag!


Kommentarer
Postat av: syster

ooh mys med hanen, kommer Isak2 ? :D haha skiii

Jag älskar dej massa mkt. och vet du vad ;o besöksrekord för mig idag, hittils 31 besökare!!! ;o

2010-08-20 @ 19:36:22
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0