Hej Trocadero..

och gött är det med..
Har varit i princip jobb hela dagen för min del. Så nu sitter jag här med en illa dunkande huvudvärk. Lyckades få en elgitarr i huvet förut, good work! Väntar som vanligt in min favvosnubbe på 6:an nu.
Under veckan får det nog kanske bli lite golf, träning, playdates & kompishäng. Får se vad vi får plats med i tiden som bara ruusar. Tänk, syrran började gymnasiet idag. Hon som alldeles nyss var en liten skitunge som bara svansade efter mig, hehe. Stort!
Alla blir så stora. Och jag tycks inte bli större än ögat förmår att visa. Känns så iaf. Fast jag blir ju inte mindre heller, så det är väl inte så illa ändå kanske.
Ehh.. Ska nog ta mitt dravel med min dravellyssnare nr1 istället för att dravla här. Eccon, svara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0