Höst

Oj vad jag har drömt mycket inatt. Kommer dock inte ihåg exakt vad nu, men vet att jag vakna till ett flertal tillfällen under nattens gång. Runt 8 var det inte meningen att jag skulle snooza mer iaf. Tottes tele ringde, så nu fick han jobba hela dan igen :( Och min Ericsson ringde mig & var lagom glad på folk. A ja.. Får bli bort till i2-martèn en sväng med dom under dagen. Så får jag se om Ronja hann bli med dit imorgon. Är inget vidare marknadsväder ute direkt, men nu är det ju officiellt höst, så då får man vänja sig.
Jag gillar faktiskt hösten, och våren. Mysigaste årstiderna på sitt egna lilla vis.

                                                    -Isak, en höstig dag <3
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0