Hotell liggaren

Hej hopp. Har precis vart ute med Mysak i parken. Vi har tävlat i allt som finns i en lekpark tror jag, hehe. Och det slutade med att jag fick håll på vägen hem. Måste verkligen komma igång med träningen. Lättare sagt än gjort, men..

Igår fick Isak vara hos Maggie på kvällen. Tindra & Linnea var där också, så det gick ingen nöd på honom direkt. Jag & Totte hade fått biljetter till Hotell liggaren, så åkte iväg till Mariebergsskogen & kikade på den.






Den var riktigt rolig. När den värmländska snubben kom in skrattade jag så jag grina. Lätt att vi kommer gå iväg på mer sånt, när det dyker upp nåt. Och när jag blir stor vill jag se lika fräsch ut som Carina Lidbom. Hon har ju inte förändrats ett dugg sen Sunes Sommar.
Nu ska jag se om mini har gjort sin del av våran deal. Han städar sitt rum, så spelar jag ett spel med honom. Nice ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0