I rensartagen

Ja, här rensas det på för fullt. Hittills har jag hunnit hiva 3 kassar i Myrorna-containern & fyllt 3 kassar som ska te soprummet. När syster var här, så kom vi fram till att hälften av alla mina skåp/garderoben inte kunde stängas p.g.a överfullhet, så jag kände att det behövdes. 
Jag har ju så himla svårt för att slänga saker. Som en vit vinterjacka jag köpte på Vero Moda när jag var sisådär 15 år. Den användes flitigt kan jag lova. Men senaste åren har den bara hängt i garderoben med hål genom alla fickor, en trasig dragkedja, småhål lite här & var och värsta oljefläcken över hela ryggen. Ändå tog det emot att slänga den förut.. Skumt d dära. Men tur att jag inte är som Samlarna dom visar på 3:an iaf. Huua!
Nu ska jag fortsätta.


Kommentarer
Postat av: Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign

har också svårt att slänga saker, speciellt kläder! hha!

2010-08-17 @ 17:33:11
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0