Ikea

Åhh, vad sugen jag är på att göra om på Isaks rum. Nu har vi iaf rensat bort massa överflödiga leksaker & skit. Så nu sitter jag och kikar på lite nya möbler till honom. Jag gillar verkligen produkterna Mammut, som Ikea har.

                                                                                                        
Hur söta är dom inte!?
Fast känns som det kanske är något alla redan har, å det är ju lite tråkigt. Får kika vidare och se om jag hittar något annat, annars blir det nog dom. Gubben kommer snart från jobbet, så tänkte jag skulle vara snäll att göra lite käk. Så ikväll blir det nog pizza med andra ord ;D
Lyssnar förövrigt på Ronja just nu. Ja, jag har kopplat in 92,2-Karlstad Rocks. Lite skoj :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Oj, lyssnar du ;)

2010-08-24 @ 21:59:02
URL: http://ronjapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0