Jobb snart

Det blev i2 ett par timmar igår. Vi lyckades klara oss undan regnet, men blev istället attackerade av sisådär 700 ettriga getingar. Det är verkligen en grej jag hatar med sommarn, alla äckliga småkryp! I övrigt var det väl mysigt där. Dock lite mindre än vad jag väntat mig, och jag glömde bort att köpa sockervadd. Får se om vi hinner dit en sväng efter jag slutat jobba sen, så jag får en sån iaf :)
Kvällen igår spenderade jag nere på radion med Snickarn & MiniRonja. Sen käka dom här & kolla på rätt kass film med Sällström och Persbrandt. Jag däckade inne hos Isak runt 1-tiden. Och väcktes runt 7 av att han skulle nörda matte. Jättesugen på att tänka logiskt klocka tidigt på morgonen. Inte!

Nu ska jag stoppa i mig lite mat innan jag pyser. Bilder från igår får komma sen.

-Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0