Mys me hanen (Dexter Morgan)

Har precis stoppat barnet i säng, och Totte har förberett lite gotta till oss. Ska strax slå mig ner framför tvn & invänta Dexter, smaskandes på tonfiskröra & baugetter. Känns sådär lagom perfa nu :)
Har varit borta hos min Ronja en stund under kvällen, och kikat på deras utlandsfoton. Vore verkligen inte fel att dra iväg nån vecka! Jag är inte så mycket för badning & det där stekheta klimatet, men att få uppleva en helt annan miljö & kultur är det som lockar mig. Så åka till något halvvarmt ställe då det inte är högssäsong skulle nog sitta som ett smäck. Men det hinner jag med i framtiden då jag är miljonär. För klart jag kommer bli det en vacker dag. (Skiii.. Som Cassis skulle säga ;P)


Lite av det jag fick med hem från Gekås :)


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Hihi, tack fina du <3

2010-08-16 @ 23:01:39
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0