Regnig lördag

Godelimorgon!
Jag och min mini har nog attackerats av samma virus. För förkylt var det här. Får hoppas det hinner lägga sig till måndag morgon iaf.
Mitt släkte dök upp här vid 9 igårkväll. Dom hade lyckats fastna i liknande roliga bilkö som jag & Ronja gjorde på vägen därifrån. Så resan tog närmare 6 timmar för dom, hehe. Tjöta lite & så innan vi nattade oss. Gubben min skulle upp å jobba 6 imorse, så fick va lite tyst här hemma da.
Nu är mamma och morgan ute en sväng, min mini spelar lite tv-spel, och jag försöker väcka syster. Segväckt sate det där!
Senna får det bli frukost, och förhoppningsvis en tur till IKEA när det öppnat. Här ska införskaffas lampa till Isaks rum. Så det blir lite ljus i vårt hus.

-Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0