Ska jag bli sjuk..?

Ja, det kan man undra. För vilken pina det var att gå till jobbet imorse. Huvudet sprängdes & halsen ömmade. Nu är det bättre i huvet, men halsen är fortfarande muppig. Känns konstigt i näsgommen liksom. Men det känns ju jämt som jag ska bli sjuk, så orkar inte ta för allvarligt på det.

Efter jag hämtade Mysak från dagis, så drog vi ner till stan. Fixade lite ärenden, och sen kliade det i fingrarna på mig. Det gör det alltid precis efter löning. Det där Ha-begäret blir rysligt starkt. Väldigt lätt att impulsshoppa massa skit då. Fast idag kom jag inte hem med något till mig själv, utan bara till hanarna. Men vafan, jag har ju hela helgen på mig (som Åkes chef skulle sagt ;D).
Mamma ringde på förmiddan & frågade om dom kunde komma hit under helgen. Så det blir en familjehelg nu med andra ord. Jag som hade tänkt hoppa städningen den här veckan (brukar ägna mina fre-em åt det), får nog tänka om. Får iaf ta och röja undan lite, om Morgan ska studsa omkring med sina kryckor här. Annars är chansen ganska stor att han åker hem på söndag med två gipsade fötter, hehe.


-Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0