Vbg

Har ganska nyss varit ute på kvällspromenix med modern. Lite hurtig får jag försöka göra henne under tiden jag är nere. Och det finns så många mysiga cykelvägar här att spaltsera omkring på.
Idag har det varit en riktig sommardag. Morgonen var gråmolning, så den spenderade vi med att åka runt & kika, sen handla lite i Falkenberg. På hemvägen sprack det upp & blev 30 grader vindstilla supervarmt. Därefter kom Anna-Karin & Håkan med barna hit från Göteborg & hejjade.


Fikastund har guld i mund :D


Sötnosarna <3



Och ett dopp i havet hann vi med efter att dem varit här ett par timmar. Och med vi, så menade jag inte mig. Haha. Badkruka så in ii.. Kan inte hjälpas.

Imorgon kommer det nog också bli full rulle, eftersom vi måste hem redan på måndag. Hade varit skönt att hunnit med några fler dagar här nere. Men, men, så är det.
Mysaken har redan somnat så gott i Jojos & Joars säng, och jag ska la ut i köket & vara social med min systra en stund.

-Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0