Dag 2 - Min första kärlek

Oj, det här var en svår skit. Vet inte riktigt vad jag ska räkna som kärlek.
När jag gick i typ 3:an så vet jag att mitt hjärta bankade för en kille som hette Markus Asp. Eller ja, det heter han väl fortfarande än idag iofs ;)
Minns en gång när jag skrev ett kärleksbrev till honom på en avriven lapp. Jag la den och en plastblomma i hans fack ute i klädrummet. På lektionen efter vi hade varit ute på rast så ställde sig fröken inför hela klassen och läste upp den! Hon hade hittat den på golvet där ute, och undrade vem som hade så skrivit så fint. Haha, inte en chans att jag räckte upp handen på den frågan iaf.
Så honom var jag allt bra kär i under låg-mellanstadiet. Sen var man väl kär i var och varannan kille en kvart eller så, hehe. 

Annars har jag faktiskt bara älskat 2 personer på riktigt. Den ena är Totte och den andra är inte Du ;P
Har väldigt svårt att falla på riktigt kan jag lova.

-Puss på Kärleken!

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0