Dag 3 - Mina föräldrar

..-er, om man ska rätta till svenskan.

Mamma Birgitta har trots många tuffa perioder lyckats uppfostra 3 odrägliga ungar på egen hand. Född & uppvuxen i Varberg, men för typ 20 år sen satte hon fingret på kartan, och vips så hamnade hon/vi i Karlstad.
För ett par år sen träffade hon Joar, som bor i Varberg, & vips, så flyttade hon tillbaka igen. Haha. Så blir ju inte att man träffas allt för ofta nu tyvärr.
Vi har väl inte alltid dragit jämt om man säger så. Men efter att jag fått fotfäste efter min extrema tonårsrevolt, så knöt vi ett jädra starkt band. Man vet att hon alltid finns där i slutändan och ställer upp till 100 %. Man kan berätta i princip allt för henne, utan rädsla för vad hon ska tycka och tänka. Hon var den första som fick veta att jag hade en liten mini-mig i magen ;) Hon har fett sjuk humor, och sarkasm/ironi har liksom alltid varit en del av våran vardag. (Anledningen till att Isak har risk att bli aningen miljöförstörd)
Hmm.. Vad ska jag säga mer då. Är nästan så att man måste träffa henne för att lyckas få en bild av hur hon är.
Älskar mamman gränslöst mycket iaf!! <3 

Den där pappan är inget att personifiera. Vet var, hur, när, varför, men mer än så är inte värt att nämna.

                
                            Totte & Mamma i sitt rätta Essä! (lr hur det heter)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0