Dag 6 - Min dag

Mhmm, inte den mest händelserika dagen att förtälja om men..

Steg upp runt 6 imorse efter en skön snooz. Vid 8 stack jag iväg på ett jobbpass & vid lunchtid tog bussen mig bort till kontoret.
Efter lite mat i magen (endast mos, Totte hade norpat åt sig mina köttbullar, den feten), så blev det jobb där till 5-tiden. Direkt efter var det dags för personalmöte. Höll på i cirkus en timme.
Sen jag kommit hem har jag hunnit skriva alla julkorten, hämtat ut några paket från affärn, diskat, slängt in en lasagne i ugnen, satt upp tvättid & pussat på barnet!
Nu blir det snart mat i soffan framför Desperata & Cougar Town :)
Sen räcker det nog med en dusch, så låter sängen lockande.

See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0