Danska min docka, medan du är unger...

Morrn.
Sitter här & äter mina havregryn och hoppas på att det bara är en simpel morgonförkylning jag känner av. Lite skallebank & tät näsa. Imorgon är sista dan på jobbet, innan över en veckas ledighet. Känns okristligt skönt! Hej vad jag ska njuta.
Idag kommer Tottes pappa & bror hit för att byta lite klappar. Himla tur att vi iaf hunnit köpa ett paket var till alla. Var ner på stan en snabbis me Ronja igår, men fantasin hjälpte mig inte att hitta fler.

Nu får jag väl väldigt omotiverat packa på mig massa kläder & bege mig ut i dessa -17 grader. Inte alls sotis på Totte och Isak som snarkar i sina varma goa sängar!

-Pussski


Kommentarer
Postat av: Marieh

Sv. haha ja verkligen!



Ett paket var tycker jag räcker. Det blir så HIMLA mycket annars.

2010-12-21 @ 14:03:07
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0