Förstaste december

God morgon, höll jag på att säga, men det var det ju verkligen inte. Har nog inte sovit till kl 20 på kvällen sen... hmm.. aldrig.. Tiden innan Isak kunde jag ju iaf lätt sussa till 2 på dagen. Nu räknas 8 som sovmorgon, hehe.
Och Isakis var stendöd imorse när jag skulle få iväg han till dagis. Vi var borta hos Ronja till halv tio igår för hon skulle sy ihop mina fina julgardiner. Efter en timme hade vi lyckats få ihop en cm, sen sket vi i den dampande symaskinen. Dom kommer iaf bli jättesöta när dom väl är fixade, svarta med gulliga tomtar på :)

                 
   Jag & mysungen öppnade våra kalendrar förut :D Totte får ta sin när han kmr från jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0