Granen står så grön & grann i lgh! :)

Imorse vaknade jag till när Tottes klocka ringde. Efter en stund somnade jag om.
Sen vaknade jag i ett ryck och var rädd att jag hade försovit mig. Tills jag kom på att jag är ju ledig nu :D
Försökte somna om, men när Ericsson ringde var det lite lönlöst.
Lilla Mysak ligger fortfarande gott i sängen och nanar. Så jag sitter här med mina havregryn & har lite julkänsla. Det var väl på tiden! Fick det igår, när jag fick klätt granen.

            

Jag tyckte faktiskt att den blev helt okej i år. Även om jag inte hittade stjärnan. Men jag får väl slänga upp nå annat där istället, hehe.
På dagens lista står det ett antal saker. Får hoppas jag hinner med det mesta. Ingen större lust att gå utanför dörrn egentligen, för kylan fortsätter vara lika bitande. Trodde jag skulle frysa till is varje gång jag gick ut igår. Brr!

-Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0