JulAFTON

Fan vad rastlös jag e! Av nån konstig anledning så vaknade jag redan kvart över 5. Försökte verkligen somna om, men efter en halvtimma gav jag upp. Så nu har jag surplat kaffe & tagit morgonciggen. Va ka Börje göra nurra? Diska lite? Våffla håret? Göra julgodis? Ehh, ingen aning.
Störande att jag inte kan sova när jag väl är ledig. Men är väl för inställd på att gå upp halv 6 varje morgon. Kommer väl kunna få en annan sovrutin lagom till slutet på nästa vecka tänker ja, hehe.

Drar fram lite pics på veckan som gått da :)


                       Åsa är en riktigt Hemängel ;D


                                   Larv me kameran.



                            Käk me Kenta & Basse.



                         Mini busar med fabro :)


                         Tv-Spel hos Ronjat :)



   Alexander öppnar paket, och Isak hjälper mer än gärna till.



            Fick fina glittrande rosor av min hane igår <3


Mmm, nu får vi se om jag hittar nåt att roa mig me en stund, i väntan på att göbbera vaknar.

                                                         God Jul förresten!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0