Mellandag

Fysingen va kallt vi har här hemma nu. Kanske ska tända upp ett par ljus. Eller dra ett svep me dammsugarn så kommer nog värmen fram. Men det är ju såå tråkigt. Tar nog det imöra.

Var & kikade in mellandagsrean med Åsa förut. Tror vi att jag hittade något? Njaee, ett par byxor från BikBok och en tröja från HM som inte ens va på rea. Träligt. Fanns inte mkt skoj där alls faktiskt.
Funderar på om jag ska powernapa en fort. Blev typ 3 timmars sömn inatt.
Om någon vill ha en tjötig 5-åring som börjar babbla halv fem på morgonen & ska kolla in tv-shop, så varsegod. Jämt den tiden är han nästan gratis. Fast nu är han dyrbarare än allt i hela världen. Men ja.. Orkar nog kanske inte sova heller. Vet inte vad jag ska hitta på. Jaja...


                          Min snuffis & jag på julafta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0