Skjuter upp det mesta

Japp, nu är jag nästan klar med hemmet här. Hoppas att mina grisande hanar inte hinner skita ner tills imorgon bara. Sitter här och väntar på att lönen ska trilla in på kontot. Inte ens chefen vet när den beräknas komma. Gaah! Jag måste hinna köpa resten av maten, sista klappen till Isak & Totte, förbi systemet & införskaffa en hårfärg (inte från systemet alltså, haha). Ericsson & gänget är på väg hit, så vi kan göra oss lite julfina i hövvet, så vore bra om mina pengar ville komma nu! Måste även köpa tomteskägg för det glömde jag ju igår.. Griljera skinka, förbereda spareribs & ta en tur till Maggie får jag nästan överlåta till Totte när han slutat.

Mm, den s.k julstressen nådde hit till slut ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0