Tisdagsände

Det blev en tripp ute med kameran förut. Dock inte allt för länge, då mina fingrar höll på att förfrysa en aning. Så nu ska jag snart in på picnik.com och lägga sista finishen på några. Photoshop är alldeles för avancerat för någon som mig ;)

Min fina Carro dök upp här efter jobbet förut. Då blev det pizza, pommes & tjöt. Tänk att jag alltid måste äta ihop med mina människor. Vad vore väl livet utan mat. Fruktansvärt tråkigt.. Och urtrist.. Och alldeles.. alldeles.. Värdelöst!
Senare dök Jeanetti & Tony upp. Då blev det lite mer äta ;), sen spöade han oss i Chicago.




Och nu behövde dom sova en timma innan jobbet. Vilket jag inte behöver tänka på :D (Tror folk har fattat vinken nu!)

Jao, greja pics, sen en chipspåse i sängen framför dravel på tvn låter som ett avslut.
-PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0